HTML

Igyál bort!

Igyál bort - velem... virtuális borkostoló és gasztrotripp, néha mérgelődés és digitális kukaborogatás. Politika- és erőszakmentes blog! Borozunk.hu - Itt folyik az igazi élet! Kérlek fogyaszd mértékkel és élvezettel, a palackod pedig szelektív hulladékgyűjtőbe dobd!

Friss topikok

borozunk.hu

már megittuk....

2011.01.30. 00:04 august

A közelmúltban volt a névnapom ami alkalmából kaptam egy borokról szóló nagy zöld könyvet (cím, szerző..nem a reklám helye:) ami csúcsborként emlegetett egy N.A.G Hanna nevű bort. Kigugliztam hát,és kiderült hogy ez biza Németh Attila...a művelt alkoholista.

Hát persze! Hogy is nem jutott eszembe? 'Elhivod a lányt egy randevúra-ha, legyen nálad otthon Németh Attila-ha....' egyébként Németh úr szereti ha a bor élvezete közben barátságok és szerelem születik...úgy éreztem tényleg lesz valami...

Úgyis arrafelé volt dolgom, megnéztem hát a burjú máját, ahol az is kiderült hogy ki az a Hanna, és hogyan függ össze a nedüvel. Be is szereztem hát egy üveggel A Társaságtól, és egy remek vacsorán a desszert után kibontottam.

Megszagolván elsőre kiderült hogy szőlőből van, lehunyva a szemem úgy éreztem éppen szüret van, meleg poros nyárutó, eszembe jutottak a remek szüretek a Grószfaterral....

csodálatos sárgamuskotály,édes, vastaggyűrűs, gyümölcsös, olajos, illatos, fenomenális! Ez volt a második desszert! Kézműves bor, 1100 palack készült belőle. Felejthetetlen élmény volt, persze az ára is... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borozz.blog.hu/api/trackback/id/tr12624274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása